Dostava i povrati - Lansinoh

Dostava i povrati

Ovdje možete pronaći detalje o cijeni dostave i kako vratiti proizvod.

Dostava

Dostava za pakete u vrijednosti od i iznad 50,00 KM je besplatna. Dostava za pakete u vrijednosti manjoj od 50,00 KM je 6,00 KM. Pakete ne dostavljamo na adrese izvan Bosne i Hercegovine.

Paketi će biti spremni za isporuku najkasnije sljedećega radnog dana nakon dana narudžbe, osim u slučaju izvanrednih okolnosti. Paketi naručeni tokom vikenda bit će spremni za isporuku u ponedjeljak, a paketi naručeni na dan praznika bit će spremni prvoga radnog dana nakon praznika.

Naše pakete šaljemo koristeći usluge brze pošte. Uobičajeni rok isporuke za brzu poštu je 24 h, ali brzina isporuke može varirati ovisno o okolnostima. Ukoliko Vaš paket ne primite do kraja četvrtoga radnog dana od slanja narudžbe, molimo da nas kontaktirate.

Povrati

Ako se susrećete s određenim izazovima pri korištenju naših pumpi za izdajanje ili njihovih rezervnih dijelova, molimo Vas da provjerite naša često postavljana pitanja u kojima nudimo savjete o tome kako riješiti uobičajena pitanja.

Ako ipak ne možete riješiti izazov s kojim se suočavate, molimo Vas da stupite u kontakt s nama preko kontakt forme klikom na link ovdje.

Kao kupac možete imati određena prava na povrat Lansinoh proizvoda, ovisno o tome kada ste ih i gdje kupili te o razlozima za povrat.

Ako ste proizvode ili dijelove kupili putem našeg web shopa, imate pravo da bez troškova i bez obrazloženja odustanete od ugovora na daljinu u roku od 15 dana nakon primitka proizvoda. U slučaju odustajanja nadoknađujete samo trošak vraćanja proizvoda.

Ne možete vratiti higijenski omotane proizvode s kojih je omot uklonjen ili je otvoreno plastično pakovanje, osim ako je proizvod neispravan.

Što ako je moj Lansinoh proizvod neispravan?

Ako ste kupili proizvod koji je u trenutku kupnje bio neispravan ili je imao određeni nedostatak, imate pravo:

  1. na zamjenu proizvoda s nedostatkom identičnim novim ispravnim proizvodom
  2. na vraćanje plaćenog iznosa i nadoknadu stvarnih razumnih troškova povrata proizvoda s nedostatkom
  3. na uklanjanje nedostatka na proizvodu o našem trošku.

Ako je nedostatak vidljiv, nedostatak na proizvodu trebate nam prijaviti u pisanoj formi u roku od osam dana od dana preuzimanja proizvoda.

Također, možete reklamirati neispravan proizvod pod garancijom proizvođača ako ste još uvijek u periodu garancije. Informacije o garanciji možete pronaći u dokumentaciji koja je uključena u pakovanje proizvoda ili na deklaraciji. Za informacije o reklamiranju proizvoda u periodu garancije, molimo kontaktirajte nas ovdje. Molimo Vas da u reklamaciju uključite informacije o vašem problemu i detalje o tome kada je i gdje proizvod kupljen.

Molimo da imate na umu da možemo prihvatiti samo povrat proizvoda koji su bili neispravni u trenutku kupnje. Problem s kojim se Vi susrećete možda nije uzrokovan neispravnošću i možda biste trebali provjeriti kako koristiti proizvod koristeći dokumentaciju ili naša često postavljana pitanja.