Dostava i povrati
Ovdje možete pronaći detalje o cijeni dostave i kako vratiti proizvod.
Dostava
Dostava za pakete u vrijednosti od i iznad 60,00 KM je besplatna. Dostava za pakete u vrijednosti manjoj od 60,00 KM je 6,00 KM. Pakete ne dostavljamo na adrese izvan Bosne i Hercegovine.
Paketi će biti spremni za slanje najkasnije sljedećega radnog dana nakon dana narudžbe, osim u slučaju izvanrednih okolnosti. Paketi naručeni tokom vikenda bit će spremni za slanje u ponedjeljak, a paketi naručeni na dan praznika bit će spremni prvoga radnog dana nakon praznika.
Naše pakete šaljemo koristeći usluge brze pošte. Uobičajeni rok isporuke za brzu poštu je od 1 do 3 dana. Brzina isporuke može varirati ovisno o okolnostima. Ukoliko Vaš paket ne primite do kraja četvrtoga radnog dana od slanja narudžbe, molimo da nas kontaktirate.
Povrati
Ako se susrećete s određenim izazovima pri korištenju naših pumpi za izdajanje ili njihovih rezervnih dijelova, molimo Vas da provjerite naša često postavljana pitanja u kojima nudimo savjete o tome kako riješiti uobičajene izazove.
Ako ipak ne možete riješiti izazov s kojim se suočavate, molimo Vas da stupite u kontakt s nama preko kontakt forme klikom na link ovdje.
Kao kupac možete imati određena prava na povrat Lansinoh proizvoda, ovisno o tome kada ste ih i gdje kupili te o razlozima za povrat.
Ako ste proizvode ili dijelove kupili putem našeg web shopa, imate pravo da bez troškova i bez obrazloženja odustanete od ugovora na daljinu u roku od 15 dana nakon primitka proizvoda. U slučaju odustajanja nadoknađujete samo trošak vraćanja proizvoda.
Ne možete vratiti higijenski omotane proizvode s kojih je omot uklonjen ili je otvoreno plastično pakovanje, osim ako je proizvod neispravan.
Što ako je moj Lansinoh proizvod neispravan?
Ako ste kupili proizvod koji je u trenutku kupnje bio neispravan ili je imao određeni nedostatak, imate pravo:
- na zamjenu proizvoda s nedostatkom drugim identičnim novim ispravnim proizvodom
- na vraćanje plaćenog iznosa i nadoknadu stvarnih razumnih troškova povrata proizvoda s nedostatkom
- na uklanjanje nedostatka na proizvodu o našem trošku.
Ako je nedostatak vidljiv, nedostatak na proizvodu trebate nam prijaviti u pisanoj formi u roku od osam dana od dana preuzimanja proizvoda.
Također, možete reklamirati neispravan proizvod pod garancijom proizvođača ako ste još uvijek u periodu garancije. Informacije o garanciji možete pronaći u dokumentaciji koja je uključena u pakovanje proizvoda ili na deklaraciji. Za informacije o reklamiranju proizvoda u periodu garancije, molimo kontaktirajte nas ovdje. Molimo Vas da u reklamaciju uključite informacije o Vašem problemu i detalje o tome kada je i gdje proizvod kupljen.
Molimo da imate na umu da možemo prihvatiti samo povrat proizvoda koji su bili neispravni u trenutku kupnje. Problem s kojim se Vi susrećete možda nije uzrokovan neispravnošću i možda biste trebali provjeriti kako koristiti proizvod koristeći dokumentaciju ili naša često postavljana pitanja.